Najčešće postavljena pitanja (FAQ)

Online narudžba i dostava



Može li se naručena roba platiti pouzećem?
Da. Za sve narudžbe vrijednosti niže od 2.000 € možete izabrati plaćanje pouzećem.

Kako mogu saznati cijenu dostave za željeni proizvod?
Točnu cijenu dostave za Vašu narudžbu možete saznati pri prolasku kroz blagajnu Webshopa nakon unosa željene adrese dostave.

Mogu li se svi proizvodi iz BAUHAUS asortimana kupiti preko interneta?
U našem Webshopu možete kupiti veliki broj proizvoda, no za kompletan izbor proizvoda, kao i za ugovaranje pojedinih usluga molimo posjetite neki od naših prodajnih centara u Hrvatskoj.

Dostavljate li pošiljke po internet narudžbama u cijelu Hrvatsku i u kojem roku?
Da, dostava se vrši u pravilu u roku deset radnih dana na odredišta u kopnenoj Hrvatskoj, a dostava na otoke može potrajati dulje ovisno o rasporedu vožnje trajekata.

Mogu li spremiti svoju košaricu?
Vaša košarica je automatski spremljena 14 dana putem kolačića (Cookies) – pod uvjetom da niste izbrisali kolačiće.

Gdje se isporučuje?
Isporuka se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.

Je li moguća isporuka na drugu adresu?
BAUHAUS će isporučiti vašu narudžbu i na drugu adresu. Samo u podacima o narudžbi odaberite „Druga adresa isporuke“.
Savjet: Registrirajte se u BAUHAUS webshopu i dodajte više adresa za isporuku na svom korisničkom računu.

Je li moguća isporuka na adresu poštanskog pretinca?
Ne, isporuka na adresu poštanskog pretinca nije moguća.

Tko vrši isporuku narudžbe?
Naš logistički partner je tvrtka Gebrüder Weiss.
Ovisno o vrsti, veličini, težini i količini naručenih proizvoda, narudžbu mogu isporučiti i drugi logistički partneri.

Mogu li dobiti račun na tvrtku (R1) za kupovinu u Webshopu?
Možete - prilikom prolaska kroz blagajnu Webshopa u rubrici "Osobni podaci" izaberite DA u polju tvrtka, nakon čega unosite naziv tvrtke i OIB koji će biti ispisani na računu.

Rezervacija i preuzimanje



Kako funkcionira usluga Rezerviraj i preuzmi u BAUHAUS-u?
Ovdje možete pronaći sve informacije o našoj usluzi Rezerviraj i preuzmi.

Kada mogu preuzeti svoje proizvode u prodajnom centru?
Vaša rezervacija bit će spremna za preuzimanje u vašem prodajnom centra BAUHAUS u roku od nekoliko sati. Čim rezervirani proizvodi budu spremni za prikupljanje, e-poštom ćete primiti obavijest.

Gdje mogu preuzeti svoje proizvode?
Uz vašu obavijest o preuzimanju primit ćete detaljnije informacije o mjestu preuzimanja vaše rezervacije.

Kako mogu platiti rezervirane proizvode?
Proizvode rezervirane na webshop-u možete platiti u prodajnom centru, prilikom preuzimanja proizvoda.

Tko može preuzeti moju rezervaciju?
Ukoliko niste u mogućnosti preuzeti vlastitu rezervaciju, uputite nekoga drugog da je preuzme. Potreban je samo vaš broj rezervacije te ime osobe koja je izvršila rezervaciju.

Koliko dugo će proizvodi biti rezervirani?
Rezervirane proizvode možete preuzeti 3 radna dana od datuma potvrde rezervacije. Nakon tog rezervacija će se automatski otkazati. Ako i dalje trebate proizvode, naravno možete kreirati novu rezervaciju.

Mogu li otkazati rezervaciju?
Ukoliko želite otkazati rezervaciju, kontaktirajte prodajni centar u kojem se kreirali rezervaciju telefonom ili e-poštom. Ovdje možete pronaći telefonski broj i e-adresu svog specijalističkog centra.

Načini plaćanja i računi



Koji su načini plaćanja na BAUHAUS webshop-u?

- Plaćanje pouzećem u gotovini
- Bankovna uplata po ponudi
- Online plaćanje kreditnim ili debitnim karticama

Kako mogu dobiti dodatnu kopiju računa?
Molimo kontaktirajte našu službu za korisnike na broj 0800 4411 ili ispunite obrazac.

Što je garancija niskih cijena 12%?
Ako unutar 14 dana od kupnje našeg proizvoda nađete isti proizvod po nižoj redovnoj cijeni u drugom prodajnom centru, ponudit ćemo Vam ga po toj nižoj cijeni uz dodatnih 12% popusta. Ne odnosi se na popuste na način plaćanja i internetske ponude. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Jamstvo



Koliko je jamstvo na BAUHAUS proizvode?
Za električne i motorne uređaje, osim akumulatora, baterija, žarulja i trošnih dijelova, BAUHAUS daje jamstvo od pet godina. Zakonska prava ostaju nepromijenjena. Osim toga, na velik broj proizvoda BAUHAUS nudi odgovarajuće jamstvo.

U opseg jamstva nisu uključeni nedostatci i znakovi trošenja, nastali uobičajenim trošenjem tijekom uporabe, neprikladnim rukovanjem ili pogrešnim održavanjem ili ako je kupac upoznat s nedostatcima prilikom kupovine.

Na koji način mogu dokazati da još uvijek imam pravo na jamstvo?
Jednostavno donesite neispravan uređaj i pripadajući račun u najbliži prodajni centar. Pravo na jamstvo možete ostvariti u svakom BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj – neovisno o tome gdje ste uređaj kupili.

Što ako je uređaj još pod jamstvom, a pokazuje uobičajene tragove upotrebe?
Tragovi upotrebe uređaja u pravilu ne utječu na pravo na jamstvo. Ipak, jamstvo se ne odnosi na nedostatke, ukoliko postoje tragovi korištenja koji proizlaze iz neprikladne upotrebe ili neodržavanja uređaja.

Što je jamstvo zamjene?
Ako ste kupili preveliku količinu ili ste kupili pogrešan proizvod, jednostavno zamijenite u bilo kojem BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj u roku od 30 dana nakon kupnje proizvoda. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Ako proizvod još uvijek ima jamstvo: hoćete li ga popraviti ili zamijeniti?
BAUHAUS će nakon vlastite procjene popraviti, dati zamjenski uređaj ili izvršiti povrat novca.

Što će se dogoditi s jamstvom ako otvorim kućište uređaja?
Gubite pravo na jamstvo čim sami ili neka treća osoba, koja nije suradnik tvrtke BAUHAUS, otvori kućište uređaja.

Usluge



Što je usluga montaže?
BAUHAUS usluga montaže podrazumijeva pouzdano i stručno izvođenje velikog niza radova montaže i ugradnje po fiksnoj cijeni. Prilikom izvođenja radova i dodatnih usluga BAUHAUS usko surađuje s iskusnim lokalnim obrtnicima i majstorima iz svih potrebnih područja izvođenja radova. Iskusni su majstori osnovni element BAUHAUS filozofije kvalitete.

Odnosi li se usluga montaže isključivo na proizvode kupljene u BAUHAUS-u?
Usluga montaže služi za montiranje, instaliranje i postavljanje isključivo proizvoda kupljenih u BAUHAUSU.

Koje su prikolice raspoložive za iznajmljivanje?
BAUHAUS nudi prikolice u četiri različite veličine. Imajte na umu da vam je potrebna odgovarajuća vozačka dozvola za upravljanje automobilom s prikolicom.

Kolika je naknada za iznajmljivanje prikolice?
Najam prikolice za prijevoz robe kupljene u BAUHAUS-u je besplatan. U tom slučaju morate samo ostaviti kauciju / jamčevinu u vrijednosti od 132,72 €. Prilikom najma prikolice, bez kupovanja proizvoda u BAUHAUS-u, najam za jedan dan iznosi 50 €, a jamčevina 265,45 €.

U kojem trajanju je moguće iznajmiti prikolicu?
Za prijevoz robe kupljene kod nas možete iznajmiti prikolicu koliko je potrebno za transport proizvoda do Vašeg doma. Iznajmljivanja traje 24 sata.

Što učiniti ako se prikolica ošteti?
U slučaju prometne nesreće obavezno kontaktirajte policiju te također nesreću prijavite BAUHAUS-u. Ako ste uzrokovali nesreću, jamstvo u pravilu plaća štetu. Štetu na prikolici morate vi platiti. Također morate platiti štetu, koja je nastala neprikladnom uporabom.

Koji su tehnički i zakonski preduvjeti?
Vaše motorno vozilo mora imati odgovarajući priključak za prikolicu. Također je potrebno poštivati dopušteno tehničko i zakonsko opterećenje prikolice, dopušteno vertikalno opterećenje i dopuštenu ukupnu težinu. Imajte na umu da vozač mora imati potrebnu vozačku dozvolu za odgovarajuću prikolicu.

Kako funkcionira povrat prikolice?
Zaposlenik BAUHAUS-a pregledat će je li prikolica oštećena. Ako je sve u redu, dobit ćete natrag kauciju.

Kada ću dobiti povrat novca?
Na kraju obračunskog razdoblja automatski će se obračunati te će se povrat prenijet na vaš račun.

Korisnički račun i PROFICard



Kako mogu izraditi korisnički račun?
Na glavnoj navigacijskoj traci nalazi se polje „Korisnički račun“, kliknite na polje i odaberite opciju „Registriraj se sada“. U koracima koji slijede navedite najmanje obavezne informacije.
Ako se želite registrirati u okviru prve narudžbe, odaberite opciju „Izrada korisničkog računa (neobavezno)“ te unesite željenu lozinku. Pritiskom na tipku „Nastavi“ automatski će se izraditi vaš račun te su vaši podaci odmah spremni za iduću narudžbu.

Gdje mogu podnijeti zahtjev za izdavanje ProfiCard kartice?
Vrlo jednostavno: ovjerenu i potpisanu pristupnu izjavu predajte u bilo kojoj od naših poslovnica gdje ćete već nakon par dana moći podignuti kartice i odmah koristiti pogodnost popusta. Pristupnu izjavu možete dobiti u bilo kojoj od naših poslovnica na glavnim informacijama ili je skinuti s naše ProfiCard internet stranice.

Tko može dobiti ProfiCard karticu?
PROFI CARD kartica na raspolaganju je svim obrtnicima i pravnim osobama.

Koje pogodnosti donosi ProfiCard članstvo?
• Popust od minimalno 5%
• Kupnja na odgodu
• Dodatne kartice za Vaše djelatnike

Mogu li dobiti ProfiCard karticu u svim BAUHAUS prodajnim centrima?
ProfiCard kartica može se zatražiti u svim BAUHAUS prodajnim centrima. U centru ćete dobiti pristupnu izjavu, a ProfiCard karticu dobit ćete nakon obrade naloga.

Je li ProfiCard kartica personalizirana, ukoliko da: postoje li dodatne kartice?
Da, ProfiCard kartica je personalizirana te vrijedi samo uz osobnu iskaznicu. Možete izraditi npr. do 6 dodatnih kartica za svoje zaposlenike. Nakon 12 mjeseci dobit ćete zajednički obračun i naknadu.

Što trebam učiniti ako izgubim ProfiCard karticu?
Gubitak ili krađu kartice korisnik mora odmah prijaviti izdavatelju radi poništenja iste. Obratite nam se na besplatan kontakt broj 0800 4411 ili se javite na info pult najbližeg BAUHAUS prodajnog centra. Nećete se više moći prijaviti na korisnički račun. Nakon provedenog blokiranja, izdavatelj će pismenim putem obavijestiti korisnika. Korisnik može na svoj zahtjev, kojeg mora podnijeti u pisanom obliku, deblokirati karticu ili dobiti novu karticu.

Povrat narudžbe



Kada ću dobiti povrat novca?
Povrat novca možemo izvršiti tek kada primimo robu na skladište. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu, osim ako nije drukčije dogovoreno.

Na koji način mogu izvršiti povrat?
Povrat proizvoda naručenih preko našeg webshopa može se izvršiti na iduće načine:

- Povrat u prodajni centar: webshop narudžbe mogu se vratiti u bilo kojem BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj.

- Povrat možete izvršiti slanjem proizvoda u poslovnicu Buzin

Profi Depot Buzin

Buzinski Krči 2

HR-10010 Zagreb

Mogu li vratiti proizvode koje sam kupio putem usluge „Rezerviraj i preuzmi“?
Usluga „Rezerviraj i preuzmi“ dostupna je preko našeg webshopa. Izaberite i rezervirajte proizvode online i preuzmite ih u BAUHAUS prodajnom centru po svom izboru kad vam najviše odgovara. Proizvode plaćate u prodajnom centru prilikom preuzimanja proizvoda. Proizvode kupljene preko webshopa moguće je zamijeniti/vratiti u bilo kojem BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj uz predočenje računa i uz uvjet da proizvod nije korišten i da se nalazi u originalnom pakiranju.

Kako mogu poništiti svoju narudžbu?
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača kupac ima pravo na jednostrani raskid kupoprodajnog ugovora sklopljenog za proizvode kupljene preko našeg webshopa u roku od 14 dana od preuzimanja narudžbe.

Kako biste ostvarili pravo na raskid ugovora, obavijestite nas o svojoj odluci prije isteka roka s jasnim obrazloženjem elektroničkom poštom na podrska@bauhaus.hr ili poštom na adresu: BAUHAUS-Zagreb, komanditno društvo za trgovinu i usluge, BAUHAUS webshop, Buzinski Krči 2, 10010 Zagreb.

Za raskid ugovora možete koristiti i predložak-formular za raskid ugovora ali nije obavezno.
Proizvode morate poslati najkasnije unutar 14 dana od dana na kojeg ste poslali zahtjev za raskid ugovora. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu, osim ako nije drukčije dogovoreno, nakon što proizvodi stignu na naše skladište.

Više informacija o jednostranom raskidu kupoprodajnog ugovora možete pročitati ovdje.

Neovisno o raskidu ugovora, BAUHAUS nudi jamstvo zamjene od 30 dana nakon primitka proizvoda, pod uvjetom da je roba neoštećena i u originalnom pakiranju i da imate račun kao dokaz o kupnji, bez obzira kupujete li u prodajnom centru ili webshopu.

Više informacija o jamstvu zamjene možete pročitati ovdje.

Što znači „Jamstvo zamjene“?
BAUHAUS daje kupcu "Jamstvo zamjene" prema kojem kupac može u roku 30 dana od kupnje proizvoda zamijeniti pogrešno ili u prevelikim količinama kupljene proizvode u bilo kojem BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj uz predočenje računa. Uvjet za zamjenu prema ovom jamstvu je da proizvod u originalnom pakiranju i neoštećen bude vraćen u neki od BAUHAUS prodajnih centara u Hrvatskoj.

Jamstvo zamjene ne uključuje proizvode izrađene po posebnoj narudžbi kupca.

Više saznajte ovdje.

Koliko iznosi jamstvo na BAUHAUS proizvode?
BAUHAUS Hrvatska daje 5 godina jamstva od dana kupnje na sve uređaje na elektro i motorni pogon. Iznimka su aku baterije, baterije, rasvjetna tijela i potrošni dijelovi. Jamstvo se može ostvariti u svakom BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj uz predočenje računa u razdoblju od 5 godina od dana kupnje.
Kupac i nadalje zadržava zakonom propisana prava na jamstvo.

Više o jamstvu možete pročitati ovdje.

Imam li pravo na jamstvo ako otvorim proizvod?
Jamstvo prestaje vrijediti u trenutku kada kupac ili druga osoba samostalno otvori kućište uređaja.

Ako je neispravan proizvod još uvijek pod jamstvom: hoću li dobiti zamjenski ili ćete ga popraviti?
Ukoliko dođe do kvara uređaja unutar jamstvenog roka, BAUHAUS će po vlastitoj procjeni popraviti ili zamijeniti uređaj ili će vam vratiti novac nakon povrata pokvarenog uređaja.

Kako mogu dokazati da imam pravo na jamstvo?
Jamstvo se može ostvariti u svakom BAUHAUS prodajnom centru u Hrvatskoj uz predočenje računa u razdoblju od 5 godina od dana kupnje.

Hoće li mi biti vraćeni i troškovi isporuke nakon podnošenja zahtjeva za povrat?
U slučaju potpunog povrata, vratit ćemo puni iznos narudžbe uključujući troškove isporuke.

Kako mogu zatražiti zamjensku isporuku?
Zamjenska isporuka je nova isporuka postojeće narudžbe ako je stari proizvod oštećen ili ako opseg isporuke nije potpun. U tom slučaju možete zatražiti zamjensku isporuku koja je besplatna.
Zamjensku isporuku možete zatražiti preko portala za povrat.